Alla inlägg under oktober 2009

Av Roland - 29 oktober 2009 20:05

Tankar på Atlasgatan efter fisket, en fantastisk dag med jättebra väder

och vi slapp rensa Tony och jag.

När jag varit hemma en timme efter fisket ringer Lars Delin och frågar

om jag saknar något?

Hardu hittat mitt OK-kort frågar jag då jag tog en chans eftersom jag

inte hade någon aning om jag tappat något överhuvud taget?

Jag har plånboken, svarar Lars Delin och frågar var jag bor! Efter en

kvart kör Lars och medpassagerare upp vid min adress.

Vad skulle jag gjort när jag saknat plånboken men tack vare denna Lars

kan jag sova lugnt i morgon.

Visst blir man glad att det finns såna som Lars och hans medpassagerare!


Tack 

Av Roland - 27 oktober 2009 21:04

Hoppas att serberna gör sitt men tyvärr kommer Plavsic säkert att

ses som en hjältinna!

TACK

Av Roland - 26 oktober 2009 08:59

Att köa för att få influensaspruta kan inte ses som vettigt då det är farligare att

köa än att få influensa!

Däremot kommer hembesök hos Bathpartiet(SADDAMS gelikar)att genomföras,

målet är ryggskott eller två hål iväggen.

TACK

Av Roland - 22 oktober 2009 20:14

"Mammas Pojkar sponsras av Dammsugare på nätet!"

Ja det kunde man tänka sig. Skit i påsen eller hjärn-

släpp!

I Vetlanda visas Åsa-Nisse och Klabbarbarn på SAGA bio.

Publiken köar för att smålänningar vill ha smålänningar

som grannar! Glöm inte Sven-Olle!

I Bonde söker fru då är det frågan om kärlek till djur det

vill säga ingen söker om de inte tål griskött. Eller kanske

en vegetarian som söker en spannmålsbonde. Människor från

Indien gör er icke besvär kor behövs för mjölken de kan inte

bara vara heliga.

Jag känner en bonde som har dräng och piga! Programidé?

Nästa program i kommersiell TV blir självmordsbombare söker

överlevare, programmet ska spelas in i Pakistans huvudstad

Islamabad.

TACK

Av Roland - 19 oktober 2009 22:06

Emil är som en vitamininjektion och chansen att

få sova middag är noll. I morgon blir det bibblan

med fika och hoppas att vi får träffa en massa

trevliga människor då de drar sig till Emil.

Verkligheten känns nära men håller i sig då Emil

håller morfar borta från dåliga nyheter då Emil

bestämmer när han har morfardag.

TACK

Av Roland - 18 oktober 2009 11:29

Ja det är väl bara att säga att en del straffar Gud eller Mohammed direkt

men visst är det bra, tyvärr sker det genom självmordsbombare det vore

mer regelrätt genom stening.

Rolle

Av Roland - 14 oktober 2009 10:16

I Gävle har vi en 51-årig man som troligen försökt

elda upp sin tjugo år yngre hustru. Detta sker på

öster i Gävle 2009! Kvinnan har livshotande skador

med tre barn hemma som väntar på sin mamma.

Hur många dårar ska vi ta emot, ska vårt land

översvämmas av lögnare eller hedersmördare ?

Vi bör ändra lagen så att att mannen ska stenas

en lördagsförmiddag i en lämplig del av staden där

kvinnorna inte får vistas då männen har sina mystiska

träffar i skydd av en Bok och Allahu Akbar!

Döm ingen ostraffat men då grillkolet och grillen

saknas då är det säkert inte handsprit och tvätt för

att undvika svininfluensan som är orsaken till denna

kvinnas lidande!

TACK

Av Roland - 12 oktober 2009 13:23

Frågan kan kanske kännas kränkande men avståndet

mellan Islamabad och Gävle är ca 500 mil fågelvägen!

Idag kände jag mig som en främling när jag passerade

en av stans kafeér.

TACK


Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards