Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Roland - 11 oktober 2008 17:35


Enligt upplaga två Arbetarbladet lever mannen nersövd på intensivvårdsavdelningen det får jag väl säga är en positiv nyhet även om han först var mördad.

Brynäs vann det visste jag men det följer många matcher innan säsongen är slut. Det blir slutspel i alla fall och hoppas att kvällen blir lugn i Gävle.

George Bush och G7 har gått till sängs och mötet slutade i,varför träffades vi glöm det som hänt gå vidare! I USA är det val som gäller inte ekonomi God Bless Bush och ta hjälp av Mohammed och koranen. 

Den avlidne i Gävles fredagens mord är fortfarande vid liv sanning men

statistiken minskar med 100 % i Gävle om inget nytt mord inträffar!

Tack






Av Roland - 11 oktober 2008 11:58


Det var fredag i går och det betyder happenings på stan ja inte centrum men dock kända områden från tidningar och TV som man säger. I en av våra tidningar kunde jag läsa att det blivit lugnare på Nordost. Ett mord skedde dock igår så kampen mot kriminaliteten måste gå vidare! På Brynäs skjuter man två män samma kväll det var ett vanligt bråk vid en krog där det normalt inte behövs livvakter för att äta i lugn och ro!

Fantastiskt, flera veckor har det varit ekonomisk kris i världen och helt plötsligt får vi uppleva lite Chicagotakter i Gävle. Är det också en import från USA då är det risk för att brottskonjunkturen är på uppåtgående.

Det är ljusblå öar om jag tittar uppåt så jag tar en tur i Boulognern för att få se någon förvirrad lax på väg mot kraftstationens grindar. I eftermiddag vinner Brynäs över Södertälje det är ganska säkert?

Tack

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards