Alla inlägg den 6 september 2008

Av Roland - 6 september 2008 23:01

Idag har vår förening i Bogården samlats och firat 20 års (100år) jubileum av vårt fantastiska boende i en förening som med stolthet känner för det som åstadskommits genom våra fantastiska styrelser och medlemmar.

Tack för en trevlig eftermiddag


Familjen Berggren





Av Roland - 6 september 2008 14:55

Konstigt att ha upplevt en olycka i datorn som raderar ut åtta månader av år o8 det som sägs vara tur enligt kinesisk propaganda. Kan det bero på att jag kritiserat kineserna och deras politik för mänskliga rättigheter eller bristen på rättigheter över huvud taget? Jag börjar ett nytt liv idag och försöker hålla mig flytande igen, det har kommit 183 mm regn under augusti så det är enkelt. Presidentkampanjen fortsätter i USA och idag väljer man en ny president i Pakistan det är skrämmande men troligtvis blir han mördad som hans före detta fru blev? Det är antagligen kutym att bli mördad om man inte är högsta hönset inom militären i landet. Den förra presidenten Mussaraf överlevde ju fullt beskyddad. Korrupt och rik men mer vet inte jag om honom den nya i Bhuttoklanen. Det stora landet skulle behöva ett helgon med en västlig religion pansarbeklädd och inlåst då det finns för många extremister och mullor i landet GOOD BLESS PAKISTAN skulle Bush säga men jag tror inte ens han får gehör han har tillräckligt med sitt blessing hemma i USA.

Skön start på ny era.   

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards