Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Roland - 30 juni 2016 21:30

Vinden yttrar sig från havet solen lyser genom björkarnas grenar.En man passerar på cykel med en fot på vänstra pedalen. Högra benet är kapat vid knät och byxbenet fladdrar i farten.Han cyklar fort med tanke på handikappet men det ser inte ut att beröra mannen. Jackan är grön lite skitig ser ut sonm en jägarjacka, byxorna är bruna också skitiga.

Har aldrig sett mannen förr. Han försvinner bakom saniteten ser inte om han cyklar mot Brämmenbadet eller Restaurangen. På förmiddagen tar jag en promenad köper kaffe och en kaka på restaurangen. Träffar min favorit som serverar i restaurangen. Får en kram,det får alltid jag och min Ingbrit när vi besöker restaurangen. Heon ser bekymrad ut och berättar att det har hänt något vid receptionen då polisen är där. Hon väntar på en man som av som kallats dit av receptionisten.

Fortsättning följer.

Rolle

novell del 1

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards