Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Roland - 30 januari 2009 10:25


Kommer inte ihåg vad vi är bäst på men det spelar ingen roll om jag ändå tycker vi är bäst. Det bor ett par utanför mitt fönster det är ingen borätt men de bor där hela året. De är ett strävsamt par skatorna, kommer ofta till vårt fönster och knackar på försvinner senare ut för att bygga vidare. Får se vem som stannar längst på gatan jag vet inte hur gamla de blir men jag tror de tycker att vår gata är bäst i stan. Har man bara bott på en ort så har man inte så mycket att jämföra med, ja egentligen ingenting, då  är det definitivt svårt att bedöma! Vi har fotboll-och hockey-lag i högsta divisionen en av de bästa skådisarna i landet! Ekonomin i kommunen är också bäst? Landstinget är bäst på gräl men det vet jag inte om det är sant då jag inte har något att jämföra med? Älvkarleby är bäst på sommaren under 4 månader då jag bor där och då hamnar Gävle på andra plats!

TACK

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards