Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Roland - 20 augusti 2008 20:14


Hemma i stan, i morgon har jag morfar-dag med 4-åringen, vuxen men ändå inte stor som han säger. Efter 4 månader fri från TV ser jag med bävan fram mot alla dåliga program. Eftersom TV-n finns i vardagsrummet är det svårt att undvika den men jag kommer att göra så gott jag kan för att underhålla min hjärna med annat. Det gäller att skapa ett vettigt alternativ för att slippa sova eller soma framför dumburken. Jag såg tre personer som grillade mattjesill imponerande, reklamavbrotten var nästa i högre klass. Jag gnäller inte men jag ska klara av det, d.v.s bli fri från dumburken även under den mörkare delen av året. Jag läser en bok, Den Vita Massajen och den ger tankar till ett visst krav på spänning men därför behöver jag inte flytta till Kenya i bushen. Livet kräver dock att det fylls med mening inte med innehållslösa bilder eller skitsnack. TACK

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards