Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Roland - 22 augusti 2008 21:28


Idag har jag fått bekräftat att min förebild är 9 år och går i 3:dje klass. Hämtade honom i skolan för att som vanligt ha morfardag när han slutar lunch då säger han.

Morfar idag ska jag ge dig och mormor en överraskning. Kör mig till ICA MAXI jag ska handla och bjuda er på mat i eftermiddag. Det är inte varje dag jag besöker ICA MAXI men eftersom Linus hittar i butiken går jag efter honom när han letar upp det som går åt till hans bjudning. Fantastiskt att se hur han frågar och han inte hittar riven ost frågar två expediter men det mesta hittar han tack vare föräldrarna som lärt honom att mat är nödvändigt och det kan man se hur han älskar att fylla korgen. När vi kommer hem till vår lägenhet i centrala stan sitter jag och Ing-Britt när han fixar till en Tortilla med massor av grönsaker och inget kött det är vegetariskt. Vi får mjölk med sugrör det känns som champagne när han berättar hur jag ska behandla brödet till tortillan för att undvika att jag ska få allt över kläderna. Besticken har han lindat in i servetter när han säger varsågod!

ING-BRITT och jag får uppleva en av de största händelserna i vårt sociala liv av en 9-åring som vet hur man uppträder. Tack Linus det finns en framtid du är vår framtid och din brors och dina föräldrar.

En underbar dag.....

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards