Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Roland - 28 augusti 2008 22:19


Jag har aldrig varit för en gasledning i Östersjön eller onshore när vi lilla Sverige inte har behov av gas från leverantören i Östra Europa. I Vietnam byggde man tunnlar under marken för att slå ut USA, det var en lösning som var mänsklig i det grymma krig som Amerika drev i egen regi. Att få en ledning från Ryssland genom hela Europa med eller utan gas det vore att lotsa in fienden i våra länder när krigsandan faller på. Angela Merkel måste få skrämselhicka när tyska samarbetspartner jobbar med den ryska ledningen rakt in i hjärtat av Europa.

Att NATO-stater accepterar en gasledning från SSR kan inte jag förstå men varför skall jag förstå de stora viktiga snedstegen i EU och NATO. I dagens läge vill jag inte ens ha en skogsstig utan Custom och Police som passerar våra territorier från den delen av östra Europa som hotar vårt välbefinnande.

TACK

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards