Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Emil 4 lägger locket på.

Av Roland - 27 augusti 2008 20:12

Morfardag, klockan är 09.30 Emil och jag ska hitta på något tillsammans men eftersom han bestämmer blir det inte tillsammans! Han tillför cytosin till min hjärna som gör att jag inte kan vila när vi är tillsammans. Idag berättade han om sprutan och plåstret han fått på sjukhuset vid 4-års kontrollen han blev stark 99.5 cm lång vikt 18,5 klarar nu att öppna alla dörrar in till morfar och mormors lnklusive hissen. Snacka om vad en spruta kan göra vid 4 års ålder. Dessutom fick han ett kort där vi kunde hämta ut en alldeles ny bok på Bibblan. Petter och hans 4 getter var cool. Vi fikar och skrämmer bort gråsparvarna som försöker komma in på stadsbiblioteket. Alla känner Emil han är där ofta och han köper det han vill i kafeterian och jag betalar. På väg hem över torget köper han en långkorv med bröd och vi avslutar promenaden på mammas jobb där han(och jag) känner oss välkomna. Hemma på em är det datanörden som hanterar min bärbara utan att ställa några frågor som han eventuellt vill ha hjäp med. Går ut i vår lekpark en stund. Emil ska åka hem med mormor, morfar är trött. Emil säger, gå och lägg dig jag åker hem nu och stör inte mer. Coolt va!

Tack för en bra dag Emil.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roland - 30 juni 2016 21:30

Vinden yttrar sig från havet solen lyser genom björkarnas grenar.En man passerar på cykel med en fot på vänstra pedalen. Högra benet är kapat vid knät och byxbenet fladdrar i farten.Han cyklar fort med tanke på handikappet men det ser inte ut att ber...

Av Roland - 13 april 2010 14:05

Fortsatt uppehåll tills mitten av maj månad. TACK

Av Roland - 3 mars 2010 19:51

Roman under mars. TACK

Av Roland - 23 februari 2010 08:34

http://varvet.awardspace.us/ TACK

Av Roland - 15 februari 2010 14:04

Vad säger svärmödrarna? TACK

Presentation

Omröstning

Sverige är fortfarande bästa landet i vår värld.
 ja
 nej
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards